Філософія
Сильні бренди дають орієнтацію |
|
BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH є найбільшим виробником побутової техніки в Німеччині та Європі, і одна з провідних компаній у цьому секторі по всьому світу. Одним із основних факторів успіху BSH є сильні бренди, чітко орієнтовані на цільові групи та послідовно структурованого портфеля брендів. Тому що бренд є найбільш важливим елементом у глобальній конкуренції – для компанії одним із найцінніших активів та для споживача ключовий символ довіри та цілеспрямованості. Джерело: Brand керівних принципів. |
Без минулого немає майбутнього |
![]() |
Основа світогляду Bosch завжди ґрунтувалася на принципах прозорих та довгострокових принципів. Саме тому за смутних часів динамічного сьогодення Bosch залишається Вашим надійним партнером. |
![]() |
"Я хотів би втратити гроші, ніж довіра" |
|
Саме цей основний принцип є одним із найвідоміших і цитованих висловлювань Роберта Боша. Такі цінності, як довіра, надійність та справедливість лягли в основу його підприємницької діяльності – і не втратили своєї сили та значущості для компанії і сьогодні. Ці принципи є орієнтиром для інноваційного потенціалу Bosch Group, стандартів якості, міжнародної орієнтації та корпоративної та соціальної відповідальності. У поєднанні з цим вони формують основу для забезпечення успіху компанії, а також її здатності приймати та відповідати викликам сучасності. |
||
№1 у Європі |
||
На весняному ярмарку 1933 року в Лейпцигу відбулася успішна прем'єра першого холодильника Bosch; успішна - не в останню чергу саме завдяки його особливій округлій формі. Протягом наступних десятиліть з конвеєра заводів Bosch вийшли перші кухонні комбайни (1952 р.), пральні машини (1958 р.), і посудомийні машини (1964). провідних брендів-виробників побутової техніки в Європі. |
Історія торгової марки BOSCH |
|
BOSCH є однією з найвідоміших німецьких торгових марок, під якими продається побутова техніка та електроніка. Вироби, що випускаються Bosch, традиційно характеризуються високою надійністю та економічністю. |
Роберт Август Бош (Robert Bosch) народився 23вересня 1861 року у місті Альбек біля Ульма. Батько Роберта Боша був заможним селянином. Він мріяв про те, що син стане священиком, аптекарем чи вчителем. Але той завжди любив робити. Не випадково, заснована ним згодом компанія отримала назву «Майстерня точної механіки». Роберт Бош був не лише натхненником та засновником знаменитого підприємства, а й одним із піонерів індустріального розвитку. Його вимогливість до якості винаходів та продукції фірми завжди мала на меті задоволення повсякденних потреб та потреб людей. Усе своє довге життя (1861-1942) Бош сповідував верховенство практики над теорією. Назвавши компанію своїм ім'ям, Роберт Бош втілив у ній створені ним цінності, актуальні й у час. Девізом своєї фірми він зробив слова: «Краще втратити гроші, ніж довіру». |
![]() |
![]() |
У той час електротехніка знаходилася в зародковому стані і знаменитий сьогодні концерн починався з невеликих майстерень, але до початку Першої світової війни Роберт Бош був уже одним із найуспішніших підприємців у Німеччині, чий річний дохід оцінювався у чотири мільйони марок. Успіх йому означав як економічний розвиток, а й поліпшення умов життя й роботи. Бош розвивав принципи, актуальні нині і дають правильний напрямок у розвиток майбутнього. Погляди Боша на організацію виробництва багато в чому випереджали свій час: ще 1906 року він запровадив на своїх підприємствах восьмигодинний робочий день, був гарячим прихильником свободи торгівлі, виробничого арбітражу. Протягом усього свого життя Роберт Бош щиро вірив у те, що успіх у бізнесі ґрунтується на довірі партнерів та високій якості продукції. |
З його, на перший погляд, простими девізами: «Продавати найкраще з кращого», «Задоволення Ваших партнерів по бізнесу набагато важливіше за хвилинну вигоду» — Роберт Бош перетворив свій невеликий цех на бізнес світового рівня. Сьогодні, як і колись, підприємства з маркою винахідника Bosch прагнуть випускати практичну техніку. Фірма продовжує створювати надійні та довговічні машини, які полегшують життя людям, які використовують їх у побуті. Однак завойовувати та виправдовувати довіру клієнтів означає у наш час все ж таки дещо більше, тому ми акцентуємо нашу увагу на дбайливому поводженні з екологією та природними ресурсами. Це стало сьогодні метою багатьох нововведень компанії Bosch. Ті 100 млн євро, які ми щорічно витрачаємо на захист екології, не є втратами. Це інвестиції у завоювання довіри майбутніх поколінь. Роберт Бош (Robert Bosch): «Я завжди діяв відповідно до принципу — краще втратити гроші, ніж довіру. Непорушність моїх обіцянок, віра в якість моїх товарів і в моє слово завжди були для мене важливішими, ніж миттєва вигода. |
![]() |
Історія торгової марки SIEMENS |
![]() Вернер фон Сіменс (Werner von Siemens) народився 13 грудня 1816 року в маєтку Ленте під Ганновером (Нижня Саксонія). Вже в дитинстві Вернер виявляв дивовижні здібності до математики та фізики. Пізніше він розвинув свої здібності і талант винахідника, що принесло йому як матеріальні блага, а й всесвітню популярність. В 1846 Вернер, натхненний ідеєю вдосконалення конструкції телеграфного апарату, зібрав з підручних матеріалів стрілочний телеграф — винахід, що відкрило нову епоху у розвитку засобів зв'язку. А 1 жовтня 1847 року у Берліні разом із Йоханом Георгом Халске Вернер Сіменс заснував Telegraphen-Bau-Anstalt von Siemens. До кінця року у компанії працювало 10 осіб. Підприємство стало швидко набирати сили, освоювати нові ринки і незабаром стало провідним і найпрогресивнішим у Європі. А в 1888 році його засновник отримує дворянський титул та приставку "фон". до прізвища. Компанія Siemens переживала важкі часи, але ніколи не припиняла руху вперед. Одне залишалося незмінним — новаторський дух та читання традицій. Сьогодні в компанії Siemens працює 379 000 співробітників по всьому світу, а обсяг замовлень перевищує 100 мільярдів німецьких марок. Корпорація представлена у 189 країнах та регіонах світу. |
